wtorek, 12 maja 2015

Raport: RAW 11/04/2015

Daniel Bryan powrócił na RAW!
Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport

Na arenie rozbrzmiewa theme song Daniela Bryana. Mistrz pojawia się na rampie i zmierza do ringu.
Kiedy już tam jest zaczyna mówić.

"Więc przez ostatnie kilka tygodni jeździłem po lekarzach i miałem dużo czasu wolnego ale to mi chyba nie służy. Muszę być w centrum wydarzeń,muszę być tam gdzie są jakieś emocje. Muszę być tam gdzie jest energia."
Fani na arenie zaczynają skandować "Yes!Yes!Yes!" a Daniel uśmiecha się i mówi dalej. "Muszę stać tam. Zaraz za tą kurtyną. Czekając na rozbrzmienie mojej piosenki żeby przyjść tutaj i być częścią takiej reakcji. Jak długo będziecie mnie traktować jakbym był czymś specjalnym ? Jak długo ? Mam wrażenie,że już lata. Lata traktujecie mnie lepiej niż kogokolwiek z zaplecza. Dlatego zmiażdżono mnie kiedy prawie rok temu Stephanie przyszła tutaj i pozbawiła mnie tytułu WWE World Heavyweight Championship. To miażdzące ponieważ pozwoliłem wam się załamać. Oni chcieli dać mi szansy. Wy mi ją daliście."
Bryanowi znowu przerywają chanty "Yes!Yes!Yes!". Mistrz po chwili kontynuuje wypowiedź "Trudną dla mnie rzeczą,pomijając wasze Yes-owanie,Stephanie zrobiła słusznie. Nikt nie wiedział jak długo mnie nie będzie. Byłem ranny i nie mogłem bronić tytułu. I jeśli wy na coś zasługujecie to zasługujecie na walczącego mistrza. To jest powód,dla którego dzisiaj tutaj przyszedłem."
Na arenie słychać chanty "No!No!No!No!". Daniel ze smutkiem patrzy na tłum. "Miałem MRI w zeszłym tygodniu. Nie wiadomo jak długo mnie nie będzie. Mówią,że może tygodnie...może miesiące.....mówią,że mogę nigdy nie być w stanie by znów walczyć. Ale mimo niepewności co do mojej kariery,wiem na pewno co musi stać się z Intercontinental Championship."
"Zasługujecie na to aby gwiazdy WWE walczyły o to mistrzostwo. Zasługujecie na Wade'a Barretta. Zasługujecie na Dolpha Zigglera. Zasługujecie na Deana Ambrose'a walczących o ten tytuł! Intercontinental Championship nie powinno siedzieć na krześle terapeutycznym. Ten tytuł zasługuje na to by być w tym ringu i w tym ringu zamierzam go zostawić."
"Dziś oficjalnie zrzekam się mojego pasa interkontynentalnego." Na arenie rozbrzmiewają chanty "Thank You Daniel!". Bryan mówi ostatnie słowa "Za wszystko co dla mnie zrobiliście została mi do powiedzenia tylko jedna rzecz. Dziękuje.",spogląda jeszcze na tytuł IC,kładzie go na środku ringu i opuszcza kwadratowy pierścień.




Daniel zmierza na rampę a w tym czasie ponownie słychać "Thank You Daniel!". Nagle Bryan zatrzymuje się na rampie i chantuje razem z fanami "Yes!Yes!Yes!" na dźwięk swojej muzyki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz